Şubat 18, 2015

Yeni bir kare daha


Devam eden battaniyenin ipleri bitince kendimi yine yüncüye attım, ay ay ne üzüldüm :)))
İplerin devamı alındı, ama raflardan "beni al, beni de al " diyen diğerlerinin de bir kısmı evlat edilinerek eve getirildi. Ya ben tek renk ip almak isterken , niye bu kırçıllılar, kendinden renk değiştirenler atlıyor hep benim sepete bilmiyorum. 
Şeker gibi değilmi, bundan büyükçe bir şal yapasım var. Hani bahçede içiniz biraz ürperince sizi sarıp sarmalasın ya da televizyon karşısında dizlerinizi ısıtsın. Belki de hediye gider bir sevdiceğe kim bilir.

3 yorum:

  1. Evet evet bu sevdiceğe gelsin o hediye yazık ben çok üşüyorum sevdicek titrini de hemen aldım üstüme yalnız :D

    YanıtlaSil
  2. Birkaç ay önce ben de böyle motifli bi battaniye başladım. Her motifi bir renk olacak. Ama son günlerde elime almıyorum niyeyse. Yine başlasam dedim paylaşımını görünce. Keyifli örmeler. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüncüye başladım :))) bakalım ne zaman bitecekler. Yaptığın kadarını yayınla biz de görelim, sevgiler.

      Sil