Şubat 26, 2015

Sweet Home


                     
İstanbul'da evimdeyim. Her köşesini  özlemişim. Orkidelerim yokluğumda biraz mahsun , çiçek açamamışlar ama tomurcuk vermişler , açtım perdeleri ışığa doysunlar. Melekler korumuş onları , bir de su vermek için arada uğrayan can dostlar, kırk gündür yanlızlar.


               
Meğer burada da ne çok ipim varmış benim,çalışırken bir heves depolamışım. Neler var aklımda neler, mesela yeşil merserizeden bir dantel yazlık bluz ya da dantel bir runner ahşap masama :))
    
                
Bunlarda yarım kalan çantalar, ya da bez torbalar. Astar bekler, sap beklerler. Uçacakları yer belli , bahara sahiplerini bulurlar.

5 yorum:

  1. Hoşgeldiniz! Temelli mi döndünüz yoksa ziyaret mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaret.Bu hafta okul tatil biz de hemen kendimizi buraya attık. Bir uzun tatil de Nisan 'da var :) yani sık sık geliyoruz aslında.

      Sil
    2. Sakarya'ya da beklerim :) İyi tatiller diliyorum.

      Sil
  2. Hoş geldiniz:)
    Sondaki fotoğrafa bayıldım, ne güzeller!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Pek çok yaptım bunlardan,bir kısmı bloğumda var hatta bloğun açılış sebebi bu bez torbalar :)

      Sil