Şubat 03, 2015

Baykuş Anahtarlık


Battaniyeye anahtarlık arası. Anlaşıldı bu battaniye işi uzun sürecek yani pek bana göre değil ama başladık bi kere.  Sıkılınca arada ufak tefek değişik işler yapmak lazım . Bugünün ufak işi bu baykuş anahtarlık oldu, çift taraflı ve içi elyafım olmadığı için makyaj pamuğu dolu. Pek heveslendiğim amigurimi işine ısınma çalışmaları.

Ufak diyorum ama pek maceralı oldu, gözlerine yerleştirdiğim kum boncuktan epeyi bir miktar getirmiştim boncuk bilezik denemek için ve kutu devrildi tam işin ortasında. Büyük bir sabırla tüm salondan boncuk topladım , köşe bucak mecburi temizlik oldu bana.
Güzel tarafı anahtarlık pek beğenildi kızım tarafından ve arkadaşları için de sipariş verildi.

Baykuş çanta, tabak, göz bandı derken sonunda anahtarlığıda ele geçirdi.

Battaniye mi , durumu budur. En iyi ihtimal iki ay sürer bitmesi :(


5 yorum:

  1. Battaniye çok güzel.Ben de yapayım diyorum ama bir türlü başlayamadım. Baykuşu çok seviyorum..Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Battaniye olacak inşallah, henüz örtü tadında. Baykuşları ben devçok seviyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. cok seker baykussssss cok severım ben :)

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  4. Uzun süren işlerin arasına böyle kısa molalar iyi geliyor :) Baykuş çok şirin olmuş, ellerine sağlık :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Battaniye tam bir sabır işi gözüküyor burdan da:)) Kolay gelsin:)
    Buykuşa ve diğerlerine el konmasını anlayabilirim:) Benimkiler de eve ben ne yaparsam önce onların kontrolünden geçer:)

    YanıtlaSil