Şubat 17, 2015

Bunları yapmak istiyorum

Günün bir kısmı internette araştırma yapmakla geçiyor, kim ne yapmış , bir sonraki projem ne olsun diye. Çok beğendiğim bir kısmını burada listelemek istedim, hem bana not olarak kalsın hem de kim bilir belki de siz de yapmak istersiniz.

1)

Bu yeleğe bayıldım, nasıl yapılacağı BURADA satılıyor, eğer şematik anlatmıyorsa takip etmekte zorlanıyorum ama sanırım ilkinden sonra her ne güzel olmuş diyene yaparım artık. Sitede zorluk derecesi orta olarak belirtilmiş.

2)

Şema 7 adet granny square'den nasıl patik yapilacağı, bu bir günlük proje en kısa sürede harekete geçeceklerden biri , The Purple Bee'de çok güzel anlatımları ve fotolar var. Ayrıca siteye üye olduğunuzda size 1 adet ücretsiz bir tarif indirebiliyorsunuz.

3)
Heidi Bears'da oyuncaklardan biri , tarifleri tek tek de almak mümkün ya da ebook halinde daha ucuz bir fiyata temin etmek de.

4)
Bu havlu tutacağı da Little Birdie Secrets 'den

5) 

Bunu biraz büyüterek ekmek sepeti yapmak , detaylar This Little Streets 'de



2 yorum:

  1. Şey yelekten istiyordum ama karar değiştirdim o oyuncaklardan isterim!!! :D

    YanıtlaSil
  2. Havlu tutacağı çok hoş duruyor..

    Sevgilerle
    http://fernoce.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil