Ocak 13, 2015

Yerim ben sizi



 Moskova'ya dönünce başladım yine bugün ne yapsam döngüsüne. Bir süredir bloglar da görüp pek bi heveslenmiştim porselen boyama işine, kalemler gider gitmez alındı, malum burada bir şey bulamıyorum.

Sıra geldi ne çizsem acaba kısmına , veee baykuş tabii ki hem severim kendisini hem de pek bi kolay çizmesi dedim, dedim ama gördüğünüz gibi benim yeteneğim çöpten adam seviyesinde pek bi başarılı.

İki tabaktan sonra siyah olan kalemin ucu gitti, maalesef istediğim markayı bulamayınca pek bi içime sinmeden almıştım zaten bunları. Boyadım , on beş dakika bekletip 160 derecede yirmi dakika pişirdim, artık bulaşık makinasına girer diye ümit ediyorum.


4 yorum:

  1. eline sağlık canım
    bence çok başarılı görünüyorlar.. makineye atılmasa da önemli değil elde yıkayıverirsin.. muckk

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmus, eline saglik. Siyah bizde de sıkıntı yarattı 2.kez kullanırken. Bulaşık makinasında hiçbir şey olmuyor, bol bol test edildi :))
    Bu arada hangi markanın kalemleri daha iyiymiş?

    YanıtlaSil
  3. Ponart kullandım ama edding daha iyi diye düşünüyorum, denemek için İstanbul'a gelmek gerekecek

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim emeğinize sağlık Deniz Hanım. Ben de istiyorum bunlardan denk gelirsek aklınızda olsun :D

    YanıtlaSil