Ocak 28, 2015

Göz Bandı Baykuş


Eee bu memleketin şu anda geceleri uzun ama kısa sürede yerini uzun günlere bırakacak, hazırlık lazım aydınlıkta uyumak için. Ne yapmak lazım , göz bandı. Bakalım , esinlenelim , heveslenelim yerli yabancı örgü severlerimiz ne yapmış dedim ve tabii ki baykuş . Bilge kuş , gecenin gizlerinin bir bileni, ağır abi/ablası , kapat gözlerimi karanlıkla düşlerimin gözü ol.

Kim bilir ne zamandır tığ işi yapmamışım, öyle de güzel anlatımlar var ki nette ama ben yıllarca prosedür takip etmekten bıkmışım, şöyle bir resimlere göz gezdirip kafa göz daldım işe. 
 Dedim ya tarifler süper başladım ben de resimlemeye , kendimce tarifliyeceğim. 39 zincir çekilir .....

Yok hiç bana göre değil bu tarifli anlatım işi, uydurdum işte 5 sıra ördüm üstüne 2 tane yarım daire yaptım.
Sonra bir adet kırmızı burun, sarıların altına ışık geçirmesin diye makyaj pedleri. 2 minik düğme göz oldu, biraz gögüs gibi de duruyorlar sanki :)
Kullanmak içinse lastiğe ihtiyaç var, onu da memleketten alırım artık.


3 yorum: