Mart 13, 2015

PK

    
                           
Öyle beğendim ki bahsetmeden duramıyacağım, öncelikle bu filmi bana öneren sevgili komşum Halil'e çoook teşekkürler. Filmi anlatim ondan da bahsedeceğim.
Bu çok keyifli hint filminde din , din tüccarlığı, aslında tek olan bizleri ayıran etnik köken, farklı dinler, sosyal statüler hepsi hepsi bir çocuk saflığında sorgulanıyor. Uzaylı PK'in bakışından bizleri ve nasıl ayrıştığımızı tekrar fark etme şansı görüyoruz.
İzlemediyseniz listenize almanızı kesinlikle tavsiye ederim.

Gelelim Halil'e . Benim sevgili komşularım Halil ve Seval ve de onların dünya tatlısı kızları Defne. Defne henüz 7 aylık, dünyaya gelmekte biraz aceleci davranınca anne ve babasını epeyi yordu ama tüm aile sınavı başarı ile geçti. Defne ile birlikte evdeki televizyonu kapatınca zaten kitap sever Halil kendini iyice kitaplara verdi ve çok yeni okuduğu kitaplarla ilgili düşüncelerini paylaştığı bir blog açtı. hkolbası.blogspot.com kitapseverlerin uğramak istiyebileceği bir adres artık.

1 yorum:

  1. Hint filmlerine bayılıyorum, bence çok başarılılar bu sektörde.. Bu arada ilk Çekilişimi düzenliyorum katılırsan mutlu olurum canım :)

    YanıtlaSil