Mayıs 26, 2010

Şirkette masraf kısma politikası gereği 1 Temmuz'a kadar tüm seyahatler iptal. Oh be dedim,çok da yorulmuştum. Biraz da evle ilgilenmek lazım, yaz geldi çekmeceler elden geçmeli.

Çekmeceleri düzenlerken bakın ne bulduk,Derin'in aşağıdaki tişörtleri üçlü set halinde alınmış ve 1-2 kere giyilip küçülmüş. Başka bir Derin'e gidecekler ama gözüme pek sade göründüler, bende kumaş boyası ve aplike ile renklendirdim onları, kızımda mankenliğini yaptı.

Pek beğendik anne kız, sanırım kullandığımız tüm tişörtleri de bu şekilde elden geçireceğiz.




5 yorum:

  1. ellerinize sağlık çok şirin olmuşlar, Derini de kocaman öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. denizim; ellerine sağlıkkkkk!!! süper olmuşlarrr... çıtır'da sanki bir boy büyümüş!! oy genç kız gibi olmuş... tatlı yanaklarından öperim...

    YanıtlaSil
  3. Yetenek-Sizin ; Derin yaparken de, poz verirken de çok eğlendi, şimdi de yorumlarınızı görünce mutlu olacak
    çelebi; haklısın bir boy büyüdü bu ara , fasulye sırığm o benim :)

    YanıtlaSil
  4. ah ah seyahat iptaline sevinen bydenizim:))geniş aile repliklerine benzedi bu sanki:)))ben burdan üzüldüm beaah.sayende yabancı memleketler geziyorduk bizde ama şekerim:)bluzlar harika olmuş ama mankenin hakkını mankene vermek lazım.taşımış güzel kız yani.ellerine sağlık denizcim.çok selam.

    YanıtlaSil
  5. çok güzel ellerinize sağlık sevgiler.......

    YanıtlaSil