Haziran 03, 2009

Bugün ilk günüm

Herkese merhaba,


Çevre, plastik torba derken bu sabah bu blog oluştu. Yaklasık bir aydır acemi terzi ben , işten eve koşa koşa gelip bez torbalar dikiyor ve çevreme dağıtıyorum. Tabii bu arada sıkı sıkı tembih, plastik torba kullanmayın diye. Bu arada internette cirit atıp torbalarımı süslemek için fikirler topluyorum.


Bu sörf çılgınlığı sırasında 10marifet ile tanıştım ve ekledim çantalarım resimlerini, hiç ummadığım kadar tepki aldım :))). Daha fazlasını yayınlıyabilmek içinse artık hergün buradayım.



Görüşmek dileğiyle

7 yorum:

  1. Blogunuz hayırlı olsun....
    çantalarınızı ilk 10 Marifette gördüm ve bayıldım
    amaçlarıda bir o kadar güzel.size başarılar diliyorum. sevgiyle kalın :))
    SEMYIL

    YanıtlaSil
  2. BLOĞUNUZ HAYIRLI OLSUN ARAMIZA HOŞGELDİİZ ÇANTALARINIZDA AMACIDA ÇOK HOŞ DEVAMINIDA BEKLERİZ BOL PAYLAŞIMLI GÜNLER DİLEĞİYLE SEVGİYLE KALIN

    YanıtlaSil
  3. Kutlarım.Çantalarınız çok güzel,tıpkı yapılış amaçları gibi.Sevgiler size fgyapar (esinsel)

    YanıtlaSil
  4. bloğunuz hayırlı olsun,çantalarınız harika,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Bu çantalardan birini ilk kullanan ben olduğum için kendimi ayrıcalıklı hissediyorum. Gerçekten çok güzeller hepsi bonbon şekeri gibi insanın hepsini alası geliyor. Yapılışınıda gördüğüm için harcanan emeğe değer bu çantaları yaratn arkadaşımı ve yeni bloğunun açılışını tebrik ederim.
    Çevre için verdiğin ipuçlarıda süper.

    Nurten

    YanıtlaSil
  6. Ben de hayirli olsuna geldim.Bir cevreci olarak seni kutluyorum.Lakin Los Angelese geleli biray oldu ve cevreyi ne yapsak kurtaramiyacagimiza kani oldum.Dunyayi bu Amerikalilar bitirecek.Inanilmaz tuketim ve cop uretimi var.Banyolarda bataryalarin ayari yok bir dusu azami suyla yapmak mumkun degil ancak kova ile yikanirsan tasarruf edebilirsin.
    Kendime iskence yapmaktan vazgecsem mi diyorum.Zaten cevremdekiler benim cevre kirliligi ve tasarruf nutuklarimdan biip beni buraya postaladilar.Hatta duyduguma gore imeceyle aralarinda toparladiklari bilet paralari bilet paralari daha uzaga yetmemis.Allah korusun biraz daha para olsaydi belki guney kutbuna filan yollarlardi da donardim.:))))

    YanıtlaSil
  7. Sevgili Nalan,

    Guney kutbu da olsa devam bence, bu bakıs açısı ile tüketim çılgınlıgının farkına varıyor insan, sanki yeni bir pencere açıldı gözlerime artık harcamak yerine paylasıyorum.

    Tesekkürler

    YanıtlaSil