Mayıs 21, 2015

Moskova-Istanbul hattı


Moskova -Istanbul arasında mekik dokuyorum, bazıları planlı, bazıları hep derim hayatın kendi planları var çok da plan yapmamak gerek diye işte onlardan.

Türk Elçilıği
Geçen hafta sonu ısınan havaların , etrafı dolduran çiçek manzaralarının tadını çıkarırken ani gelen bir kayıp haberi ile kendimi bir saat içinde hava alanında buldum. Fatih amcayı ,kardeşimin kayınbabasını, içi dışı güzel insanı toprağa verdik. Ölüm hepimiz için,  huzurdadır şimdi Fatih amca ama geride kalanlar için kolay değil onun özlemi ile yaşamak, allah sabır versin.

Döndüğümde tişörtle ayrıldığım Moskova'ya yine kış gelmişti. Tekrar 10 dereceye düşen havada ne açan elma ağaçları ne de leylakların kokusu vardı ta ki bugüne kadar, bugün birdenbire yine 20 derecelere çıktı yani havanın çivisi çıktı buralarda. Bu arada Moskova yemyeşil artık, kocaman ağaçlar yaprakları ile gökyüzüne perde.

 Ben yarın yine yollarda, bu sefer planlı, önce İstanbul sonra Bodrum. Yaz için hazırlık yapmak gerek. Temmuz başı bitecek kızımın okulu ve biz anne kız veda edeceğiz Moskova'ya.




4 yorum:

  1. Mekanı cennet olsun Fatih amcanın...

    YanıtlaSil
  2. Başınız sağolsun. Moskova biletleri hep pahalı oluyor. siz
    ne yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Buket, ben daha çok Pegasus'un kampanyalarını takip ediyorum hem SAW evime de yakın.

      Sil