Temmuz 16, 2015

Adres Yalıkavak


Sabah mesaisi 07:30 'da başlıyor burada , henüz laz müteahhitin devreye alamadığı sulama sistemi nedeni ile gözümü açar açmaz yüzümü yıkamadan bahçedeyim. Bir saat sürüyor sulama işi ben de bu arada toprakla otla ilişki kurmaya çalışıyorum, bir nevi meditasyon aslında. Sabah bir fasıl akşam bir fasıl. Bu arada sanki yan bahçeden ses geliyor , henüz çimlenmemiş bahçede kendi kendine ayakta kalmaya çalışan çiçeklerin su için seslendiğini duyuyorum, biraz çimlere biraz onlara sulama işini tamamlıyorum. Kocaman bembeyaz çiçekler ödülüm.


Bu da henüz bahçe peyzajı tamamlanmamış evim, begonviller hayalim . Bu sene ekim , seneye cennet inşallah. 

5 yorum:

  1. Moskova'dan sonra Yalıkavak iyi gelmiştir. İyi tatiller ve iyi bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan Istanbul'a dönmek zor olacak gibi :(
      Iyi bayramlar ve sevgiler

      Sil
  2. eeee sonraaa.

    yalıkavak çok güzel tabii orda kaldınız de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonra külkedisi saatler yaz sonunu vurunca büyükşehir Istanbul'a dönmüş, oraya buraya koşuşturmaktan ne yazı yazabilmiş ne blog takip edebilmiş :(

      Sil
  3. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlamak isterim. Takip ettiğim bloglar arasında bloğunuzuda ekledim.
    Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. oya örnekleri
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil