Nisan 25, 2010

4 günlük zorunlı Lyon gezisi, Lyon'dan araba kiralayıp Nice'e kaçış ve oradan ver elini ev. Dört gün rötardan sonra Salı sabahı eve varabildim.
Zorunlu ziyaret sırasınsda Lyon'da görüntülediklerim.

Evlerin duvarlarını tablo gibi boyamışlar. Çok da güzel olmuş bence.




Bu heykel okyanusa dökülen ırmakları temsil ediyormuş, atlar muhteşem.Trafiğe kapalı kocaman bir alanın ortasında duruyor, çevresi kafelerle dolu.



Pazar günü şehir boşalmış gibiydi, çarşılar kapalı, nerede bu insanlar diye merak ediyorduk ki nehrin kenarında bulduk hepsini. Güzel havanın tadını çıkarıyorlardı.



Ya bu metal çiçek ağacı nasıl sizce ?



Bu da bensiz olan hali.



Kafeler çiçekler açmış ağaçların altında ve tıklım tıklım dolu.




Bu arada Nice giderken; Cannes, Cote d' Azur, St Tropez hepsinin kenarından geçmek kısmet oldu. Bakın trafik levhaları kanıtı, benim de tüm görebildiğim bu...
Hep yapmak isterdim araba ile Güney Fransa turu , kısmette böyle gezmek varmış :)

4 yorum:

  1. ne güzel bir zorunlu gezi olmuş:) Her yer ne kadar temiz ve güzel. Bayıldım. Hele metal ağaç çok güzel. Yorgunluk olmuştur ama değmiştir di mi?

    YanıtlaSil
  2. şekerim; zor ama bize güzellikler getiren bir yolculuk yapmışsın.. daha uzun ve istediğin gibi bir tur kısmet olsun sana diyorum...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. ahahahaa bina cephesi muhteşem bi fikir hemen eşime yetiştireyim:))baykuş çantalar muhteşemmm.eline sağlık denizcim.

    YanıtlaSil
  4. zorunlu ve yorucu olmuş ama belki de iyi olmuştur :)) iş için gittiğinde muhtemelen gezemiyorsundur.

    YanıtlaSil