Mart 25, 2015

Kırmızı yeşil bugün

Dün başlandı bu sabah bitti, ütülendi, fotograflandı, instagrama koyuldu. Kırmızılarla başlayan yolculuk yeşillerle devam ediyor. Tam beş birbirine benzemez parça oldu. Umarım bunları birleştirebileceğim. 


Kahvaltıda  geleneksel rus çöreği Pirozhki var, mayalı hamurun içinde patates. Bunun tatlı tuzlu  her çeşidini yapıyorlar. Kıymalı, mantarlı, kabaklı, reçelli her çeşidi mevcut ama ben en çok patatesli seviyorum. Çay ise akşamdan kalma, hava çok güzel kendimi dışarı atmak için acelem var.

6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş, yeşilin bu tonu en sevdiklerimden biridir, birleştirince nasıl olacak bakalım, bekliyorum :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ediyorum, şimdilik yan yana bir şeye benzemiyorlar :( olmadı yastık üstü, çanta üstü ya da amerkan servise monte olur.

      Sil
  2. Afiyet olsun o çörek tam benlik sanki! Hani patatesten ev olsa alırım içinde yaşarım o derece :D El becerinize ise diyecek bir şey yok zaten bayılıyorum yaptıklarınıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada başka bir şey zaten pişirecek.Pırasa, patates, kabak, havuç mahşerin dört atlısı :) bu arada kitapyurduna üye olup ilk sepetimi doldurdum gelince sipariş vereceğim ;)

      Sil
  3. Yeşilin rengi çok güzel:)

    YanıtlaSil