Kasım 03, 2014

Bayram bahane , tatil şahane


Yarin Rusya'da birleşme günü (Unity Day) kutlanacak, bu nedenle pazartesi ve salı ulusal tatil ama bizim kız ingiliz okuluna devam ettiği için okulu açık , yani karı koca baş başa kaldık. Okul tatil olmayınca bizim St Petersburg gezisi de iptal oldu.

Bu durumda biz de klasik Moskova eğlencemiz olan yürüyüş için dışarı çıktık.Hava gerçekten çok soğuk , yerler buz içinde, bizden başka kimse yok sokaklarda , bir biz bir de tatili fırsat bilip Moskova dışından gelenler var.Hem soğuk , hem yağmur bizi durduramadı, uzun bir yürüyüş sonrası eve döndüğümüzde şemsiyelere rağmen sırılsıklam ıslanmıştık.

Moskova boşalmış durumda , yani durum bizdeki gibi . Bayram bahane , tatil şahane.
Pek çok kişi 4 Kasım'ın tatil olduğunu biliyor ama niye olduğunu pek bilen yok.
Kızıl Meydan yarınki gösteriler için hazırlanmış , 2. Dünya savaşından kalma askeri araçlar gösteri için meydana getirilmiş ama gösteri programı ile ilgili bir bilgiye ulaşamadım internette. Fotoğraflamak istiyorum ama anlaşılan işim biraz şansa kaldı.




1 yorum:

  1. canım ya sen ne zaman gittin oralara ben niye farkında değilim yoksa biliyorum da unuttum mu! of geçen yıldan beri hayalet gibiyim sanırım ben gördüklerimi duyduklarımı da unutuyorum sanırım
    neyse iyi olduğuna sevindim.. kızına ve ailene selam..

    YanıtlaSil