Ocak 12, 2015

Abur cubur denemeler


Bugünün atıştırmalığı ; marine edilmiş yeşil çaylı deniz yosunu. Tadı mı? bildiğiniz balık . 
Kesin zayıflarım ben bunla, yemekten soğutur bu beni kesin.
Yeni tatlara evet ama insanın alıştığı damak tadı bir başka, bavulumu bir görseniz adeta marketi taşıyorum buraya, peynir zeytin salça neler neler.Hatta abartıp simit bile depoluyorum havaalanından, buzluğa atıp hafta sonları kahvaltılarını taçlandırıyoruz.
Neyse ben devam edim kaldığım yerden cipsime :p


2 yorum:

  1. Zayıflama kısmını bilemem de, yemekten soğutacağı kesin mirim?! Neyse ki sonunda doğru yolu bulmuş, cipsine U dönüşü yapmışsın. En temizi, en güseli evladım. Abur cubur candır, cips can parçasıdır... ;)

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun. Denemek isterdim ben de. Orada bir çikolata yemiştim tadı filan hoştu ama üzerindeki başı örtülü Rus bebeği daha lezzetli kılmıştı çikolatayı benim için :) Ambalajını saklıyorum :)

    YanıtlaSil