Nisan 05, 2010



İşte bu dağınıklık benim çalışma alanım, burada herşeyi unutuyorum. Küçük ama herşeyin elimin altında olduğu bir köşe, kendisi salonumuzun bir parçası. Normalde asla böyle bir görüntüye tahammül edemezdim ama nasıl olsa taşınıyoruz diye evi tamamen bıraktım. Agustos ya da en en geç Eylül'de burada görünen ya da masanın altına saklanmış görünmüyen tüm malzemeleri bitirmiş olmam gerekiyor. Yeni ev daha büyük olmakla birlikte böyle dağıtabileceğim bir alan yok maalesef. Kara kara düşünmeye başladım ne yapacağım diye, neyse elbet bulacağız bir çaresini.

6 yorum:

  1. Demek o güzel çantaları burada dikiyorsun. Bırak dayınık kalsın. Her defasında topla-kaldır daha yorucu oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. ,ŞİMDİDEN YENİ EVİN HAYIRLI OLSUN....DAĞINIKLIL HEP OLUYOR...AMA İNŞALLAH DİĞER EVİNDE KÜÇÜKTE OLSA BİR BÖLME OLUŞTURURSUN....SEVGİLER CANIM...

    YanıtlaSil
  3. lolipu, haklısın ama evin diger bireyleri de aynı fikirde olmalı bu dağınıklık için :)

    şehnaz ,teşekkürler. Bunları yeni eve götürmem bile yasak :(

    YanıtlaSil
  4. Şimdiden yeni evin hayırlı uğurlu olsun..Ne zaman tam toplu oluyor ki insan 1.günden sonra yine dağılıor ama önemli olan bu dağınıklıktan güsel el emeği ürünle çıkarabilmek.. :) Senin harika çantaların gibi el emeği ürünlerii :)

    YanıtlaSil
  5. aaa nasıl yasakkk!! :(( ama üzüldüm ben şimdi bu eserlerin sonumu geliyor demek bu.. ama olmaz yok ben oynamıyorum..!!!! şimdi senin evinde işlerin için bir köşe olması için kampanya başlatıyorum.. destek olan varmı???????????????

    YanıtlaSil
  6. AYY ALLAH KOLAYLIK VERSİN EV TAŞIMAK DEYİNCE TÜYLERİM DİKEN DİKEN OLUYOR..
    DAĞINIKLIKTAN ÇIKAN ESERLER ÖYLE HOŞ Kİ KİMSE DAĞINIKLIKLA İLGİLENMEZ BENCE.SEVGİLER

    YanıtlaSil