Aralık 21, 2009

Madem iş güçten birşey üretemiyorum o zaman gezip gördüklerimi paylaşayım dedim.Geçen ay arkadaşlarımızın hadi gidelim gazına gelip İstanbul'dan yaklaşık 8 saatlik uzaklıkta Kapadokya'ya gittik. 3 gece 2 günlük bir gezi idi bu ama yetmedi, utandım kendimden bu yaşa kadar nasıl hiç heves edip gelmedim diye buralara. Her yer tarih, her yer doğa harikası. Üstelik ben senelerce Ankara'da yaşadım ve burnumun dibindeydi. Peri bacaları , yeraltı şehirler, ıhlara vadisi , balon derken zaman nasıl geçti anlamadık.




Özellikle balon gezisi muhteşemdi, sabahın köründe ayazda kalktık.Balonlar hazırlanırken biz yakılan kocaman ateşlerin çevresinde kahvelerimizi içtik.





Bizimkilerden başka çocuk yoktu, üstün bir performans gösterdiler. Hiç korkmadılar.



Yirmiye yakın balon havalandı. Tepelerin arkasından çeşit çeşit renklerde balonlar yükseldi gökyüzüne. Tam bir görsel şölen.


Son olarak dönüş yolunda Ihlara vadisi;



Mutlaka gidin görün derim, pişman olmıyacaksınız.

2 yorum:

  1. ohh ohh ne güzel gezmişsiniz valla, imrendim doğrusu:))

    YanıtlaSil
  2. süpersin şekerim.. geç olsada gitmişsin.. bunu düşün mutlu ol.. darısı bizim başımızaa...

    YanıtlaSil