Mart 08, 2010

Nasıl ama, arabaları kaplatıyoruz artık, tek tip arabalara son. Bu minik Londra sokaklarından, evet sesim çıkmadı çünkü bu seferde bir haftalığına Londra ofiste çalıştım.



Londra merkezde kaldım ama ofis Uxbridge'de, hergun once metro sonra 15 dakika altaki manzaraların eşliğinde yürüyüş. Sürekli yağan yağmur dışında muhteşemdi.



Aksamları ise, dolaşıldı , yenildi içildi.



Ama dönülür dönülmez çantaya devam.... Devamı yarın

Şubat 21, 2010

Kumas o kadar guzel ki, hiç uğraşmadım süslemek için . Çevirdim çevresini bez torba yaptım kendisini. Çevre için tüm mesajlar kendisinin üstünde zaten. Çoçuklarımız bunları kullansın, yedek kıyafetlerini poşete değil bez torbalara koyalım. 3 adet var,duyurulur.



Burada da iç cep detayımız var.

Şubat 07, 2010

Once fotograf makinasını kırdım, sonra ardı ardına seyahat etmek zorunda kaldım, bir de gurbet ellerde üşütme sureti ile hasta oldum derken olmadı ne üretebildim ne yazabildim ne de blog gezebildim.

Bari 2 satır yazıp kendimi hatırlatayım dedim :)

Kocam minik bir fotograf makinası almış, benim küçük cadı hem poz verdi hem de deneme çekimleri yaptı






İşte size evdeki miniş toplulugundan küçük bir kesit, Derin'in sunumu ile :)




Vee henüz alışamadığım minik makinam ile gece çektiğim son çalışmam, yine bir kızlar olayı, pembe üstüne yerleştiler ve bez torba olacaklar.Begenirse Lolipu'nun olacak.